پست اخر

✗✗تسلیت قلب صبورم✗✗

♨از

✓✔اين اخرين پست اين وبلاگه

سلام

این وب دیگه اپ نمیشه

ابجی پرنسس گلم نسترن جون و مینای عزیز و ابجی خوبم" تلخ ترین خاطره" وو ابجی و دوست خوبم عاطفه جون -داداش سامان و داداش حبیب "رز مشکی" وبقیه دوستان که تو لینکام هستن و اسمشونو نگفتم ببخشید

به اون یکی وبم حتما سر بزنین

خیلی خوشحال میشم اونجا تنهام نذارید

هر وقت لینکم کردید بگید تا لینکتون کنم

منتظرتونم " ابجی سحر "

تنهاترین تنها منم

تو این سکوت بی نفس

همدم تنهایی من

خاطره ها بوده و بس

میخوام که توی تنهایی

خاطره هاتو بو کنم

میخوام با دردای دلم

دنیا رو زیر و رو کنم

گریه دیگه بسه برام

چشام دیگه نا نداره

شاید  بدون تو زندگی

معنی دیگه ای داشته باشه

دیگه بین من و تو

نه " نفرتی" هست نه "عشقی"

قرارمون باشه یه روزی یه جایی اتفاقی

 

 

" کلیک کن رو ادرس پایین"

http://khaterate-sahar2731.loxblog.com/

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

امیر علی
ساعت8:31---10 فروردين 1392
زیباتراین وبسایت تسلیت قلب صبورم....؟
همیشه موفق باشید


یه خاطره تلخ...
ساعت23:51---9 دی 1391
کفشهایم میروند
بی آنکه بدانند
من از پاهایم چقــــدر جامانده ام !








پایان


پرنسس
ساعت20:47---1 دی 1391
جدی پست آخرته؟
چرا خب؟هان؟


راشين
ساعت23:43---29 آذر 1391
هــــر راهـــی را کــــه رفـــتــه بـــاشــــم ...

هــــر چـــقــــدر هــــم دورتــــر


کـوتــاه تــریــن اســت بــرای رســیدنِ دوبــاره بــه تــو

کـــافــــی ســــت کـــه یــکــبـــار دیــــگـــر


نــــامـــم را صـــدا بـــزنـــی

بـــر مــــی گـــــردم....


roz meshki
ساعت23:00---29 آذر 1391


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در 29 / 9 / 1391برچسب:,ساعت 13:0 توسط ...✓سحر..☹♫|


مطالب پيشين
» تولدتون مبارک
» استایل سلنا از نظر ارایشی در مکان های مختلف...
» پست اخر
» روزای خوبی نیست.
» احساس مرا
» سپردمش
» جسارت
» قانون ادما
» دوست داشتم
» بی حس
» کدامیک
» برو
» لعنتی
» تسلیت
» زندگیم
» خیلی هم بد
» چرا؟؟
» محرم
» دلم میگیره
» خاطره
» میشود
» دیوار
» خوابم
» حرفهایی که بدهکارم
» برای من
» تکرار
» دلگیر
» خوابم
» تنها
» عبورت
» گارانتی
» فلانی
» بی کسی
» داستان عاشقانه
» فردا
» یه کم درد دل
» پافشاری
» خوبم
» بازیچه
» یاد
» حالم
» قاصدک
» ادم های بی وجود
» معادله
» جوی اب
» جنس ادم
» امتحان کردم
» نقاب
Design By : Ghaleb-Fa